Subject: Kõrve metsise püsielupaigas veerežiimi taastamistööde projekt (töö nr P24031)
From: "Arles Liivoja" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kairi Juurik" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 11:49:57 +0200

Tere

Reaalprojekt OÜ koostab Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) tellimusel
tööprojekti loodusliku veerežiimi taastamiseks Kõrve metsise püsielupaigas
(töö nr P24031). Taastamisala asub Harju maakonnas Anija vallas Vikipalu
külas. Projektiga on kavandatud kraavide sulgemine ja vee ümberjuhtimine
avatuks jäävatest kraavidest. Palume tutvuda koostatud projektlahendusega,
mis on allalaetav sellelt linglit:
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EjsbcdXxR19Kg4t_w6
MJTrIB8Zd8bPHwUz-HS2FFGoL7-A?e=jDWYU2>  TP

Juhime tähelepanu, et esitatud projekti koosseisust puudub osa jooniseid
ja mahtude tabeleid, kuna need on veel koostamisel, kuid need ei muuda
projekti sisu.

Soovime saada Teie tagasisidet projektiga kavandatud tegevuste kohta. Kuna
projekti valmimese tähtaeg on juba 01.12.2024, siis palume võimaluse
korral tegeleda sellega eelisjärjekorras.

Lugupidamisega

Arles Liivoja

Hüdrotehnikainsener

5645 6244

Reaalprojekt OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.